Voimaharjoittelu on huipputehokasta sekä lihaskunnon että kalorien kulutuksen tehostamisessa. Keräsimme parhaat voimaharjoitteluliikkeet ja treenivinkit yhteen. Näillä opeilla saat eniten hyötyä voimaharjoittelusta.

Tule mukaan videotreeniin

Uusi PIKATREENI-sarja treenaa ja kiinteyttää koko kehoa – ja ohjelmia on aivan jokaiselle!

  • Sovita treeni omaan tasoosi
  • Treenaa 10, 20 tai 30 min
  • Ei treenivälineitä + valitset itse kuuluuko ohjelmaasi hyppyjä


EKSTRA: Saat KUNTO PLUSsan suosituimpia voimaharjoittelu – vatsa-, peppu- ja selkätreeniä myös videoina!

Voimaharjoittelu käyntiin tästä
Salitreeni suunnitelmissa?

Enää ei aika kulu hukkaan tai olo tunnu epävarmalta kuntosalilla. KUNTO PLUSsan salitreeni kattaa kaiken, mitä tarvitset, että pääset sinuiksi salitreenin kanssa, saat treenattua tehokkaasti ja into säilyy.

Suosittuja lihastreenivideoita
Voimaharjoitteluliikkeet
Lihastreeni – voimaa ja kiinteyttä

Haluaisitko aloittaa lihastreenin, mutta olet epävarma, miten pääsisi alkuun? Olemme koonneet tänne parhaat lihastreeniohjelmamme. Mukana on lihastreenohjelmia vasta-alkajille ja pidemmälle edistyneille sekä salitreeniohjelmia ja lihastreeniohjelmia kotikuntoiluun. Mukana on myös selkälihastreeniä, kiinteyttävää vatsalihastreeniä ja käsivarsi- ja hartialihastreeniä. Valikoimasta löytyy myös lihastreeniä juoksijoille, lihastreeniohjelma laihduttajille, lihastreeniä laitteilla ja yli 100 lihastreeniharjoitetta videoina.

Paras treeni on tehty treeni – ja meidän ohjelmillamme pääset treenin makuun!

Hyviä treenejä!

Testaa, ovatko jalkasi ikäsi mukaisessa kunnossa.

TESTAA – ovatko jalkasi ikäsi mukaisessa kunnossa Minkä ikäisen voimat sinulla on?

Lisää aiheesta: Voimaharjoittelu
Sivu 1 / 4