Näin burpee tehdään oikein

Huipputehokas burpee eli yleisliike kehittää sekä kestävyys- että lihaskuntoa. Katso ohjeet oikeaan burpee-tekniikkaan täältä.

Nainen tekee burpeen – vaihe vaiheelta

BURPEET Onko sinulla burpee-tekniikka hallussa? Kerromme, miten teet burpeen niin kuin pitääkin!

© Wichmann+bendtsen

Burpee eli yleisliike

Harjoite:

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Kumarru eteen, paina kämmenet alustaan ja ojenna jalat hypyllä suoriksi taakse niin, että tulet punnerruksen yläasentoon.
  • Koukista kyynärpäitä ja laske rinta alustaan.
  • Ojenna kädet niin, että palaat takaisin punnerruksen yläasentoon. Hyppää kyykkyyn käsien väliin ja kyykystä edelleen ylös suoraksi.
  • Ojenna hypätessäsi kädet suorana ylös ja lyö ne yhteen pään yläpuolella.
  • Hyppää suoraan lankkuun ja toista vaiheet.
  • Toistoja: 15 toistoa.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background