Nainen nostaa kahvakuulan ilmaan
© Wichmann+bendtsen

Näin voimatyöntö kahvakuulalla tehdään oikein

Kyykyn ja työntöpunnerruksen yhdistävä liike vahvistaa lihaksia ja kiinteyttää kehoa.

perjantai 27. toukokuuta 2016 teksti Marianne Korsgaard

Voimatyöntö kahvakuulalla

Harjoite:

  • Seiso lantionlevyisessä haara-asennossa.
  • Pidä kahvakuulaa rinnan korkeudella. 
  • Laskeudu peruskyykkyyn 90 asteen kulmaan paino kantapäillä. 
  • Suoristaudu räjähtävällä voimalla ja vie samalla kädet suoraksi pään yläpuolelle. 
  • Pidä paino kantapäillä koko harjoitteen ajan. 
  • Palaa lopuksi alkuasentoon.
  • Toistoja: 15 toistoa.

Katso harjoite videolta:

Treeniasulla on väliä!

Jos haluat saada enemmmän irti treenistä, treeniasun tulee olla toimiva ja siinä tulee olla mukava olla. Nyt voit saada hyvännäköisen ActiveFit-treeniasun, johon kuuluvat korkeavyötäröiset trikoot ja tyylikäs, väljä lyhythihainen treenipaita. Molemmat ovat pehmeää ja hengittävää materiaalia, joka tuntuu mukavalta yllä ja toimii treenissä. Tutustu tästä tarjoukseen, josta saat 24,90 eurolla ActiveFit-treeniasun ja 4 KUNTO PLUS -lehteä.

Korkeavyötäröisissä trikoissa voi treenata tarvitsematta pelätä, että ne eivät pysy päällä. Paidan hengittävä materiaali varmistaa, ettei se liimaannu selkään, ja väljän mallin saumat eivät hankaa ikävästi liikkuessa. Nyt voit saada treeniasun ja 4 KUNTO PLUS -lehteä, joista saat kannustusta terveelliseen elämäntapaan, tehokkaita treeniohjelmia ja herkullisia reseptejä, vain 24,90 eurolla.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee