Näin etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto tehdään oikein

Etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto kasvattavat lihasvoimaa, kuluttavat energiaa ja kiinteyttävät kehoa.

Nainen makaa lattialla ja punnertaa

Etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto

Harjoite:

  • Makaa vatsallasi kädet hieman hartioita leveämmällä kämmenet lattiassa.
  • Pidä keskivartalo tiukkana.
  • Ojenna kädet räjähtävällä liikkellä niin, että nouset käsien ja varpaiden varaan.
  • Palaa alkuasentoon ja nosta nopeasti kädet irti lattiasta kyynärpäät koukistettuna.
  • Toista alusta.
  • Toistoja: 15 toistoa.

Katso harjoite videolta:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background