Näin etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto tehdään oikein

Etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto kasvattavat lihasvoimaa, kuluttavat energiaa ja kiinteyttävät kehoa.

Nainen makaa lattialla ja punnertaa

Etunojapunnerrus ja ylävartalon nosto

Harjoite:

  • Makaa vatsallasi kädet hieman hartioita leveämmällä kämmenet lattiassa.
  • Pidä keskivartalo tiukkana.
  • Ojenna kädet räjähtävällä liikkellä niin, että nouset käsien ja varpaiden varaan.
  • Palaa alkuasentoon ja nosta nopeasti kädet irti lattiasta kyynärpäät koukistettuna.
  • Toista alusta.
  • Toistoja: 15 toistoa.

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background