Näin leveä maastaveto ja pystysoutu tehdään oikein

Yhdistelmäliike nostaa hien pintaan, kasvattaa lihasta ja panee rasvan palamaan.

Nainen nostaa kahvakuulan kyykystä rinnalle

Leveä maastaveto ja pystysoutu

Harjoite:

  • Seiso hieman lantiota leveämmässä haara-asennossa jalat ja polvet hieman ulospäin kahvakuula lattialla jalkojesi välissä.
  • Pyöräytä hartiat taakse ja nosta rintaa, jolloin selkä suoristuu luonnostaan.
  • Laskeudu kyykkyyn ja tartu kahvakuulaan molemmin käsin.
  • Suoristaudu ja tuo samalla kahvakuula rinnan korkeudelle.
  • Kyynärpäät osoittavat koko noston aikana ylöspäin.
  • Laske kahvakuula hallitusti alas lattialle.
  • Toistoja: 15 toistoa.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background