TILAUSASIAT
Haluatko tehdä osoitteenmuutoksen, tarkistaa tilaustietosi tai muuttaa laskutusjaksoa? Voit tehdä sen itse Bonnier publicationsin online-tilaustenhallinnassa:
- Online-tilaustenhallinta (Palveluun kirjaudutaan asiakasnumerolla ja postinumerolla.)
- Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: [email protected]
- Usein esitettyjä kysymyksiä tilausasioista ja niiden vastaukset näet täältä.
- Automaattinen asiakaspalvelu puh. 0203 34433 (avoinna 24 h.)
-
Henkilökohtainen puhelinpalvelu:
0203 34433 –
ma–to 9–17, pe 9–16
- 0,084 euroa/min.
- Ulkomailta normaali ulkomaanpuheluhinta.
Palvelun nopeuttamiseksi ota esille asiakasnumerosi, kun asioit asiakaspalvelun kanssa.
Mistä löydän asiakasnumeroni?
Jos sinulla ei ole asiakasnumeroasi tallessa, saat asiakasnumerosi sähköpostiisi täältä.
Jos et ole lehden tilaaja, sinulla ei ole asiakasnumeroa.
Asiakasnumero on jokaisen KUNTO PLUS -lehden mukana tulevalla A4-arkilla osoitetietojen yläpuolella. Asiakasnumero on kymmennumeroinen.
APUA SIVUSTON KÄYTTÖÖN
Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia, mm. ohjeet kirjautumiseen, käyttäjäksi rekisteröitymiseen tai sähköpostiosoitteen tai salasanan vaihtamiseen, neuvoja siitä, miten toimit, jos olet unohtanut salasanasi tai haluat tilata tai peruuttaa uutiskirjeen täältä.
KUNTO PLUSsan toimitus
Onko sinulla risuja, ruusuja tai hyviä ehdotuksia KUNTO PLUS -lehden toimitukselle? Lähetä mielipiteesi osoitteeseen [email protected]
Huom! Tilausasiat: [email protected].
Kuntoplus.fi
Sivustoa koskevissa asioissa voit lähettää sähköpostia verkkotoimitukselle: [email protected]