KUNTO PLUSsan yhteystiedot

Tilausasiat hoidat kätevästi online-asiakaspalvelussa. Voit myös lähettää sähköpostia asiakaspalveluun. Linkit tällä sivulla.

Asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit ottaa meihin yhteyttä useilla tavoilla:

  • Vieraile asiakaspalvelussamme verkossa osoitteessa bonnierpublications.fi – helppoa ja kätevää. Sieltä saat vastauksia useimpiin tilaukseesi liittyviin kysymyksiin, näet tilauksesi tiedot ja voit muuttaa tietojasi. Sitä kautta voit myös ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on jotakin muuta kysyttävää. Kirjaudu sisään tilausnumerollasi ja postinumerollasi.
  • Soita asiakaspalveluumme numeroon 0203 34433. Vastaamme puheluusi maanantaista torstaihin klo 9–17 ja perjantaisin klo 9–16. Voit myös soittaa automaattiseen puhelinpalveluumme näiden aikojen ulkopuolella. (Soittajahinnat (ALV 24 %) 0,084 €/min. Ulkomailta normaali ulkomaanpuheluhinta).

Muista ottaa tilausnumerosi esille ottaessasi yhteyttä.

Mistä löydän asiakasnumeroni?

  • Viimeisimmältä laskultasi
  • Viimeisimmän lehden mukana saamaltasi A4-arkilta
  • Tilauksen tekemisen jälkeen saamastasi vahvistussähköpostista

KUNTO PLUSsan toimitus

Onko sinulla risuja, ruusuja tai hyviä ehdotuksia KUNTO PLUS -lehden toimitukselle? Lähetä mielipiteesi osoitteeseen toimitus@kuntoplus.fi

Huom! Tilausasiat: bonnierjulkaisut.fi

Kuntoplus.fi

Sivustoa koskevissa asioissa voit lähettää sähköpostia verkkotoimitukselle: info@kuntoplus.fi

Apua sivuston käyttöön

Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia, mm. ohjeet kirjautumiseen, käyttäjäksi rekisteröitymiseen tai sähköpostiosoitteen tai salasanan vaihtamiseen, neuvoja siitä, miten toimit, jos olet unohtanut salasanasi tai haluat tilata tai peruuttaa uutiskirjeen täältä.