FAQ – KUNTO PLUSsan verkkosivut

Eikö kirjautuminen kuntoplus.fi-sivustolle onnistu? Kaipaatko apua reittisuunnittelun käyttöön? Tai onko sinulla jokin muu KUNTO PLUSsan sivuston käyttöön liittyvä ongelma? Etsi vastaus kysymykseesi tästä jutusta.

FAQ - kuntoplus.fin käyttö

FAQ Täältä saat tarvitsemasi avun.

Tältä sivulta löydät vastaukset KUNTO PLUSsan verkkosivujen käyttöön liittyviin usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä saat apua!

Asiakaspalvelu auttaa myös lehden tilaukseen liittyvissä kysymyksissä.

Käyttäjätiliin, käyttäjätilin luomiseen ja digitilaukseen liittyvät kysymykset

KUNTO PLUSsan reittisuunnittelu

Miten merkitsen ja tallennan reitin? Mitä eri karttamerkit tarkoittavat? Entä voinko muokata jo tallentamaani reittiä? Vastaukset KUNTO PLUSsan reittisuunnitteluun liittyviin kysymyksiin täältä: Reittisuunnittelu FAQ.

KUNTO PLUSsan uutiskirje

  • Miten KUNTO PLUSsan uutiskirje tilataan?
    Voit tilata uutiskirjeen täältä. Tilauksen tehtyäsi saat tervetuliaisviestin – ja seuraavan uutiskirjeen, kun se ilmestyy.

  • Miten uutiskirjeen tilaus lopetetaan?
    Jos haluat lopettaa uutiskirjeen tilauksen, paina vain jokaisen uutiskirjeen lopusta löytyvää irtisanomispainiketta.

  • Miten usein uutiskirje ilmestyy?
    KUNTO PLUssan maksuton uutiskirje ilmestyy noin neljä kertaa viikossa.

  • Mitä pitää tehdä, jos sähköpostiosoite vaihtuu?
    Jos sähköpostiosoitteesi vaihtuu eikä vanha osoite ole enää käytössä, tee vain uusi uutiskirjetilaus uudella sähköpostiosoitteellasi.

1 Miten kuntoplus.fin ja sovelluksen sisällön saa maksutta käyttöön?


Kuntoplus.fi-sivuston ja sovelluksen sisältämät artikkelit, videot, reseptit ja ruokalistat ovat digitilauksen tehneiden tilaajien käytössä. Saat sisällöt käyttöösi täältä. Voit kokeilla palvelua maksutta 14 päivän ajan.

Voit ryhtyä tilaajaksi myös napsauttamalla kuntoplus.fi-sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa Tarjoukset-painiketta. Siitä aukeavat erilaiset tarjoukset, joilla saat verkkosisällön käyttöösi. Voit kokeilla 2 viikkoa maksutta tai valita jonkin toisen hyvän tarjouksen, jonka mukana saat myös painetun lehden. Tarjouksiin pääset tästä.
Oletko jo lehden tilaaja? Siinä tapauksessa verkkosisältö on käytettävissäsi – aktivoi vain käyttäjätilisi tästä tai katso neuvoja alempaa.

2 Mitä digitilaukseen sisältyy?


KUNTO PLUSsan digitilaajana saat käyttöösi kaikki kuntoplus.fi-verkkosivuston artikkelit, ruokalistat, reseptit ja reittisuunnittelun sekä laajan valikoiman treenivideoita. Kaikki tilaajat saavat myös maksutta käyttöönsä sovelluksen, johon on koottu kaikki treenivideot, ruokalistat ja reseptit. Sovelluksen kautta saat ne kaikki helposti käyttöösi ja voit myös käyttää toimintoja, jotka helpottavat terveellisten valintojen tekemistä arjessa. Voit esimerkiksi siirtää treenivideoiden kuvan puhelimesta televisioon tai katsoa treenivideoita puhelimen kautta myös ulkona. Treeni ei ole koskaan ollut näin helppoa!

Maksuton käyttäjätili: Kuntoplus.fi-sivustolla voit luoda maksuttoman käyttäjätilin. Se ei anna automaattisesti maksutta käyttöön sivuston sisältöä tai sovellusta, mutta tili mahdollistaa reittisuunnittelun käytön. Voit tallentaa omat reittisi, jos olet luonut käyttäjätilin. Lue lisää alempaa.

3 Mitä digitilaus maksaa?


Digitilaus alkaa maksuttomalla 14 päivän jaksolla. Tämän jälkeen digitilaus maksaa 8,95 euroa kuussa. Digitilaajana saat käyttöösi kaiken verkkosisällön ja sovelluksen.

4 Mitä hyötyä KUNTO PLUSsan sovelluksesta on ja miten se ladataan?


KUNTO PLUSsan sovelluksen avulla saat käyttöösi kaikki treenivideot, ruokalistat ja reseptit. Voit myös hyödyntää sovelluksen käteviä toimintoja: voit esimerkiksi siirtää treenivideoiden kuvan puhelimesta televisioon, pitää reseptit puhelimessa päällä niin, ettei näyttö pimene välillä ja tallentaa lempitreenisi, -ruokalistasi ja -reseptisi, jolloin löydät ne helposti Omista suosikeista.

Lataa sovellus iPhoneen täältä ja Android-laitteeseen täältä.

5 Olen jo KUNTO PLUS -lehden tilaaja – miten saan kuntoplus.fin sisällöt ja sovelluksen käyttööni?


Jos olet jo lehden tilaaja, saat kuntoplus.fi-sivuston sisällöt ja sovelluksen maksutta käyttöösi. Aloittaaksesi niiden käytön sinun tulee aktivoida käyttäjätilisi napsauttamalla tästä. Voit myös napsauttaa Kirjaudu-painiketta kuntoplus.fin etusivun oikeassa yläkulmassa. Alempana sivulla on kohta "Oletko tilaaja? Aktivoi käyttäjätilisi". Napsauta linkkiä, niin pääset aktivoimaan käyttäjätilisi. Tällöin sinulle luodaan käyttäjätunnus (sähköpostiosoitteesi) ja salasana, joita voit käyttää jatkossa sisään kirjautumiseen.

On tärkeää, että aktivoit käyttäjätilisi ennen kuin lataat sovelluksen ja kirjaudut sisään. Käyttäjätilin voi aktivoida vain kuntoplus.fi-sivustolla tästä linkistä.
Kirjaudu sovellukseen samoilla käyttäjätiedoilla kuin verkkosivustolle. Sovelluksen voit ladata iPhoneen tästä ja Android-laitteeseen tästä.

6 Mitä hyötyä maksuttoman KUNTO PLUS -käyttäjätilin luomisesta on?


Rekisteröityneenä käyttäjänä voit tallentaa omat reittisi KUNTO PLUSsan reittisuunnittelussa. Käyttäjätilin luominen on maksutonta, mutta huomaa, että ilmaistili ei anna käyttöoikeutta kuntoplus.fi-sivuston artikkeleihin, treenivideoihin, resepteihin, ruokalistoihin jne. tai sovellukseen. Haluatko nämä käyttöösi? Tee digitilaus. Napsauta tästä, niin voit kokeilla 14 päivää maksutta.

7 Miten luodaan maksuton käyttäjätili KUNTO PLUSsan sivustolla?


Mene reittisuunnitteluun ja napsauta mitä tahansa kohtaa kartalla. Aukeavassa ikkunassa on vaihtoehto "Luo käyttäjätili". Napsauta sitä ja syötä omat tietosi. Napsauta sitten Valitse salasana -painiketta ja sen jälkeen Luo profiili -painiketta. Nyt sinulla on käytössäsi maksuttomat KUNTO PLUS -tunnukset.

8 Sähköpostiosoite ei kelpaa


Jos järjestelmä ei hyväksy sähköpostiosoitettasi, olet kenties jo luonut käyttäjätilin kyseisellä osoitteella. Napsauta Salasana unohtunut? -painiketta, jolloin saat sähköpostiviestin, jossa on lisää ohjeita. Jos sähköpostiviestiä ei näy, katso, onko se mennyt roskapostikansioon eli spammiin. Ota tarvittaessa yhteyttä nettiyhteytesi palveluntarjoajaan. Lisää apua saat asiakaspalvelustamme tästä linkistä.

Oletko luonut käyttäjätilin aiemmin samalla sähköpostiosoitteella ilman tilausta? Tai sitten olet kenties luonut käyttäjätilin jollakin toisella sähköpostiosoitteella tai olet tehnyt lyöntivirheen profiilia luodessasi. Tällöin sinun on luotava uusi käyttäjätili.

9 Mistä asiakasnumero löytyy?


Asiakasnumeron löytämiseen on eri tapoja tilauksesta riippuen.

Oletko lehden tilaaja? Asiakasnumero löytyy lehden takaa osoitetietojen yhteydestä. Asiakasnumero on 10-numeroinen. Jos asiakasnumeroa ei näy, voit tilata sen omaan sähköpostiisi täältä: Lähetä asiakasnumero. Jos olet lehden tilaaja ja olet luonut käyttäjätilin saadaksesi kuntoplus.fi-sivuston ja sovelluksen maksutta käyttöösi, löydät asiakasnumerosi myös alla olevien ohjeiden avulla.

Oletko digitilaaja? Asiakasnumero löytyy myös, kun kirjaudut sisään kuntoplus.fi-sivustolle oikean yläkulman Kirjaudu-painikkeesta. Nyt asiakasnumerosi näkyy nimesi alla. Saat asiakasnumeron myös napsauttamalla tästä (sinun täytyy olla kirjautuneena sisään).

10 Olen luonut käyttäjätilin. Miten kirjaudun sisään?


Jos olet luonut käyttäjätilin kuntoplus.fi-sivustoon, pääset kirjautumaan sisään napsauttamalla sivun oikeasta yläkulmasta löytyvää Kirjaudu-painiketta. Voit kirjautua sisään myös täällä.

Turvallisuussyistä nollasimme kaikki salasanat heinäkuun lopussa, joten sinun on luotava uusi salasana, kun kirjaudut sivustoon ensimmäistä kertaa tämän jälkeen. Vaihda siis salasana ja kirjaudu sen jälkeen sisään uudella salasanalla. Joillakin käyttäjillä salasanan vaihtaminen ei eri syistä onnistu. Salasanan vaihdon yhteydessä lähetämme sinulle sähköpostin, jossa olevan linkin kautta vaihto tapahtuu. Jos olet esimerkiksi vaihtanut sähköpostiosoitetta käyttäjätilin luomisen jälkeen, järjestelmä ei tunnista uutta osoitettasi. Salasanan vaihto voi epäonnistua myös muista syistä.

Olemme valmiina auttamaan! Jos et jostain syystä saa vaihdettua salasanaa tai sisäänkirjautuminen ei onnistu, apua on saatavilla. Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme – liitä mukaan asiakasnumerosi ja mahdolliset muut sähköpostiosoitteet, joita olet saattanut käyttää tilin luomiseen. Voit kertoa myös, millaisen virheviestin olet saanut. Asiakaspalvelumme auttaa osoitteessa asiakaspalvelu@bonnier.dk.

11 Olen unohtanut salasanani


Jos olet unohtanut käyttäjätilisi salasanan, saat uuden salasanan tästä. Syötä sähköpostiosoitteesi, niin saat osoitteeseen sähköpostiviestin, jonka kautta pääset vaihtamaan salasanasi. Kirjoita uusi salasanasi sille varattuun kenttään ja vahvista muutos.

12 Sivusto pyytää aina kirjautumaan sisään


Jos verkkosivusto pyytää sinua kirjautumaan sisään joka kerta, kun yrität lukea artikkelin, sinun täytyy sallia selaimessa evästeet (cookies). Mene käyttämäsi selaimen asetuksiin ja siellä tietosuojaa ja/tai turvallisuutta käsittelevään osioon. Siellä voit joko kieltää tai sallia evästeet tai sallia evästeet vain tietyistä osoitteista, kuten kuntoplus.fi-osoitteesta. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu käyttämääsi verkkoselaimeen (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome, Opera tai vastaava) ja joka yksilöi sinut käyttäjänä. Kuntoplus.fi-sivustolla käytetään evästeitä sen tarkistamiseen, onko käyttäjä kirjautunut sisään vai ei. Joissain yrityksissä on käytössä välityspalvelin (proxy server), joka hyväksyy tai hylkää evästeitä. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä yrityksen IT-tukeen.

13 Miten sähköpostiosoite vaihdetaan?


Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi kohdasta "Oma sivu". Kirjaudu ensin sisään oikean yläkulman Kirjaudu-painikkeella. Napsauta sen jälkeen Käyttäjätiedot-kohtaa ja sitten "Muokkaa omia tietoja".

14 Miten salasana vaihdetaan?


Voit vaihtaa salasanan Omilla sivuilla. Kirjaudu ensin sisään oikean yläkulman Kirjaudu-painikkeen kautta. Napsauta sen jälkeen Käyttäjätiedot-kohtaa ja sitten "Muokkaa omia tietoja".