FAQ – apua KUNTO PLUSsan sivuston ja sovelluksen käyttämiseen

Etkö pääse kirjautumaan kuntoplus.fihin? Miten digitilaus tehdään? Onko sinulla jokin pulma kuntoplus.fin tai KUNTO PLUS -sovelluksen käyttämisessä? Katso vastaukset täältä.

Kysymysmerkki puhelimen näytöllä naisen käsissä

VASTAUKSIA kysymyksiin kuntoplus.fistä. Jos täältä ei löydy vastausta, Asiakaspalvelumme osaa auttaa.

Täältä saat vastaukset yleisimpiin kysymyksiin KUNTO PLUSsan nettisivujen käytöstä. Jos vastausta ongelmaan ei löydy täältä, asiakaspalvelusta saat apua.

Asiakaspalvelu osaa auttaa myös kaikissa tilauksia koskevissa asioissa.

TÄSTÄ PÄÄSET ASIAKASPALVELUUN

1 Miten pääsen KUNTO PLUSsan nettiin ja KUNTO PLUS -sovellukseen?


Tekemällä digitilauksen
KUNTO PLUSsan nettiin ja KUNTO PLUS -sovellukseen ja kaikkiin artikkelihin, videoihin, kuunneltaviin treeniohjelmiin, resepteihin, ruokalistoihin jne. kuntoplus.fi-sivustossa ja KUNTO PLUS -sovelluksessa pääsee, kun tekee KUNTO PLUSsan digitilauksen: Tee KUNTO PLUSsan digitilaus täällä.

Voit tehdä tilauksen myös kuntoplus.fi-sivuston oikeasta yläkulmassa olevan ”Tarjoukset”-painikkeen kautta. Tarjouksista pääset valitsemaan eri tilausvaihtoehdoista, joihin kaikkiin sisältyy pääsy nettiin ja sovelluksen käyttöoikeus.

Lehden tilaajana, kun otat käyttäjätunnuksesi käyttöön
Tuleeko sinulle KUNTO PLUS -lehti? Jos olet KUNTO PLUS -lehden tilaaja, pääset nettiin ja sovellukseen, kun otat käyttäjätunnuksesi käyttöön täällä – tarkemmat ohjeet kohdassa 5.

2 Mitä digitilaukseen kuuluu?


KUNTO PLUSsan digitilaajana pääset kaikkiin kuntoplus.fin ja KUNTO PLUS sovelluksen sisältöihin.

KUNTO PLUS -sovelluksessa ovat kaikki treenivideot, kuunneltavat treeniohjelmat, ruokalistat ja reseptit kätevästi käytössäsi. Sovelluksesta voi mm. siirtää treenivideot näkymään television ruudulta tai ne voi ottaa kätevästi puhelimessa mukaan vaikka mökille tai puistoon.

3 Mitä digitilaus maksaa?


Digitilaukseen kuuluu aina ilmainen kokeilukausi.

Kun kokeiluaika on ohi, tilauksen hinta on 8,95/kk. Digitilaajana pääset kaikkiin kuntoplus.fin ja KUNTO PLUS -sovelluksen sisältöihin.

4 Mitä KUNTO PLUS -sovelluksessa on, ja mistä se asennetaan?


KUNTO PLUS -sovelluksessa ovat kaikki KUNTO PLUSsan treenivideot, kuunneltavat kävely-, juoksu-, meditaatio-ohjelmat ja mindfulness-harjoitukset sekä ruokalistat ja reseptit.

Voit siirtää treenivideot näkymään television ruudulta, ja saat reseptit pysymään näytöllä auki ilman, että näyttö sammu kesken ruuanlaiton, ja voit tallentaa suosikki-treeniohjelmasi, reseptit ja artikkelit omiin suosikkeihin.

Lataa KUNTO PLUS -sovellus iPhonelle täältä tai Android-laitteille täältä.

5 Olen KUNTO PLUS -lehden tilaaja – miten pääsen kuntoplus.fihin ja sovellukseen sisään?


KUNTO PLUSsan tilaajana sinulla on pääsyoikeus kuntoplus.fihin ja KUNTO PLUS -mobiilisovellukseen.

Ota ensin käyttöön eli aktivoi käyttäjätunnuksesi
Ota käyttäjätunnuksesi käyttöön täällä.
Kun olet ottanut tunnuksesi käyttöön, sinulla on käyttäjätunnus (joka on sähköpostiosoitteesi) ja salasana, joilla kirjaudut sisään sivustoon ja sovellukseen.

TÄRKEÄÄ! Ota käyttäjätunnuksesi käyttöön kuntoplus.fissä ensin, lataa ja asenna KUNTO PLUS -mobiilisovellus vasta sitten.

Jos ehdit jo asentaa sovelluksen, ei hätää. Poista asennus ja lataa sovellus uudestaan, kun olet ottanut tunnuksesi käyttöön.

Kun olet ottanut tunnukset kuntoplus.fissä käyttöön, lataa ja asenna KUNTO PLUS -sovellus ja kirjaudu tunnuksillasi sovellukseen. Lataa KUNTO PLUS -sovellus iPhonelle täältä tai Android-laitteille täältä.

6 Miksi sähköpostiosoitteeni ei kelpaa?


Jos järjestelmä ei hyväksy sähköpostiosoitettasi, syy voi olla se, että sinulla on ennestään tunnukset samalle sähköpostiosoitteelle.

Kokeile klikata kirjautumisikkunan linkkiä ”Salasana unohtunut?”, niin saat sähköpostin, jossa kerrotaan, mitä pitää tehdä. Jos sähköpostia ei kuulu, tarkista, ettei viesti ole mennyt roskaposteihin.

Jos ongelma ei ratkea, asiakaspalvelusta saat apua.

7 Mistä löydän tilausnumeroni?


Tilausnumero löytyy eri paikasta riippuen siitä, oletko lehden tilaaja vai onko sinulla digitilaus:

Jos olet lehden tilaaja
Löydät tilausnumerosi tilauksesi vahvistussähköpostista tai jokaisen ehden mukana tulevan osoitearkin laidasta kohdasta Asiakasnumerosi.
Tilausnumerossa on 10 numeroa.

Jos tilausnumero on hukassa, Asiakaspalvelun etusivulla on kohta ”Oletko unohtanut asiakasnumerosi?”, josta voit pyytää tilausnumerosi sähköpostiisi.

Jos olet lehden tilaaja ja olet ottanut käyttäjätunnuksesi käyttöön täällä että pääset kuntoplus.fihin ja KUNTO PLUS -mobiilisovellukseen, kirjaudu Kuntoplus.fihin, niin näet tilausnumerosi klikkaamalla kuntoplus.fin oikean yläkulman Oma sivu -kohtaa. Asiakasnumero lukee heti nimesi alla.

Onko sinulla KUNTO PLUSsan digitilaus?
Jos sinulla on KUNTO PLUSsan digitilaus, näet tilausnumerosi, kun kirjaudut Kuntoplus.fihin ja klikkaat kuntoplus.fin oikean yläkulman ”Oma sivu” -kohtaa. Asiakasnumero lukee heti nimesi alla.

Kun olet kirjautunut kuntoplus.fihin, pääset katsomaan tilausnumerosi Asiakaspalvelun sivuilta myös tätä kautta, kun klikkaat linkistä avautuvassa ikkunassa ”Muokkaa omia tietoja” -painiketta.

8 Olen ottanut käyttäjätunnukset käyttöön – miten kirjaudun kuntoplus.fihin?


Kun olet aktivoinut eli ottanut käyttäjätunnuksesi käyttöön:

Mene KUNTO PLUSsan nettisivuille osoitteeseen kuntoplus.fi ja klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ukkeli-kuvakkeella merkittyä ”Kirjaudu”-tekstiä.

Jos menet nettisivuille puhelimella, eikä Kirjaudu-painiketta näy, valitse sivun oikeasta (iPhonella vasemmasta) yläkulmasta kolmen päällekäisen pisteen (iPhonella viivan) valikko ja rastita siellä kohta ”Tietokonesivusto”, niin sen jälkeen ”Kirjaudu”-painike tulee näkyviin.

Voit kirjautua sisään myös tästä.

9 Olen unohtanut salasanan


Jos olet unohtanut salasanasi, voit pyytää meiltä linkin, josta pääset vaihtamaan salasanasi: Klikkaa ”Salasana unohtunut?” ja kirjoita pyydettyyn kohtaan sähköpostiosoitteesi, jolla kirjaudut kuntoplus.fihin. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset vaihtamaan salasanasi. Avaa linkki ja kirjoita itsellesi uusi salasana kohtaan ”Anna uusi salasana” ja valitse sitten ”Vaihda salasana” -painike.

10 Miten voin vaihtaa salasanani?


Salasanan vaihto tehdään samalla tavalla kuin jos salasana on unohtunut. Klikkaa tästä tai kirjautumisikkunasta ”Salasana unohtunut?” ja kirjoita pyydettyyn kohtaan sähköpostiosoitteesi, jolla kirjaudut kuntoplus.fihin. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset vaihtamaan salasanasi. Avaa linkki ja kirjoita itsellesi uusi salasana kohtaan ”Anna uusi salasana” ja valitse sitten ”Vaihda salasana” -painike.

11 Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitetta?


Jos olet jo ottanut käyttöön kuntoplus.fin tai KUNTO PLUS -sovelluksen ja sähköpostiosoitteesi vaihtuu, lähetä sähköpostia osoitteeseen profiili@bonnier.fi, ja kirjoita minkä sähköpostiosoitteen haluat vaihtaa ja mihin.

12 Kysymyksiä KUNTO PLUSsan Reittisuunnittelusta


Miten reittejä piirretään ja tallennetaan? Mitä karttojen merkinnät tarkoittavat? Voinko muuttaa jo tallentamaani juoksureittiä? Katso KUNTO PLUSsan Reittisuunnittelua koskevat vastaukset täältä: Reittisuunnittelu FAQ.

13 Kysymyksiä KUNTO PLUSsan uutiskirjeestä


  • Mistä KUNTO PLUSsan uutiskirjeen voi tilata?
    Tilaa uutiskirje täältä. Saat tilausvahvistuksen ja kotitreeniohjelmat ja ensimmäisen uutiskirjeen sitten, kun uusi uutiskirje lähetetään.

  • Miten uutiskirje peruutetaan?
    Jokaisen uutiskirjeen lopussa on linkki ”Peru”. Klikkaa siitä, niin et jatkossa enää saa uutiskirjettä. Voi milloin tahansa tilata uutiskirjeen uudestaan, jos muutat mielesi.

  • Mitä pitää tehdä, jos sähköpostiosoite muuttuu?
    Jos et enää käytä vanhaa osoitetta, tilaa uutiskirje uudelleen uudella osoitteella.