Näin askelkyykky ja kierto kahvakuulalla tehdään oikein

Selkärangan kierrolla ja kahvakuulalla höystetty askelkyykky kiinteyttää koko kehoa ja tuo tuloksia nopeasti.

Nainen tekee askelkyykkyjä kahvakuulan kanssa

Askelkyykky ja kierto kahvakuulalla

Harjoite:

  • Pidä kahvakuulaa rinnan korkeudella, selkä suorana ja keskivartalo tiukkana.
  • Astu vasemmalla jalalla pitkälle eteen niin, että vasen polvi koukistuu 90 asteen kulmaan.
  • Kierrä sitten ylävartaloa etummaisen jalan puolelle (kun olet astunut eteenpäin vasemmalla jalalla, tee kierto vasemmalle).
  • Pidä keskivartalo tiukkana koko harjoitteen ajan.
  • Palaa kierron jälkeen alkuasentoon, ja astu oikealla jalalla eteenpäin.
  • Toistoja: 15 toistoa kummallekin puolelle.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background