Nainen tekee askelkyykkyjä kahvakuulan kanssa
© Wichmann+bendtsen

Näin askelkyykky ja kierto kahvakuulalla tehdään oikein

Selkärangan kierrolla ja kahvakuulalla höystetty askelkyykky kiinteyttää koko kehoa ja tuo tuloksia nopeasti.

perjantai 27. toukokuuta 2016 teksti M. Korsgaard

Askelkyykky ja kierto kahvakuulalla

Harjoite:

  • Pidä kahvakuulaa rinnan korkeudella, selkä suorana ja keskivartalo tiukkana.
  • Astu vasemmalla jalalla pitkälle eteen niin, että vasen polvi koukistuu 90 asteen kulmaan.
  • Kierrä sitten ylävartaloa etummaisen jalan puolelle (kun olet astunut eteenpäin vasemmalla jalalla, tee kierto vasemmalle). 
  • Pidä keskivartalo tiukkana koko harjoitteen ajan.
  • Palaa kierron jälkeen alkuasentoon, ja astu oikealla jalalla eteenpäin.
  • Toistoja: 15 toistoa kummallekin puolelle.

Katso harjoite videolta:

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee