Näin sammakkoliike vuorojaloin tehdään oikein

Vauhdikas harjoite on varsinainen koko kehon kuntokuuri, joka vahvistaa keskikehoa, parantaa lonkan liikkuvuutta ja polttaa rasvaa!

Nainen vie toisen jalkaterän kätensä viereen lankkuasennossa

Sammakkoliike vuorojaloin

Harjoite:

  • Makaa vatsallasi ja nouse siitä lankkuun kädet hartioiden leveydellä.
  • Tuo vasen jalka vasemman käden viereen.
  • Toista sitten sama oikealla jalalla oikealle puolelle.
  • Tee toistot tasaisen ripeään tahtiin niin, että viet hypyllä samaan aikaan toisen jalan eteen ja toisen taakse.
  • Toistoja: 15 toistoa kummallekin puolelle.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background