Näin lantion nosto ja rullaus tehdään oikein

Tehokkaan treenin voi tehdä vaikka omassa olohuoneessa. Lantion nostojen vaikutuksen huomaat varmasti!

Nainen tekee lantion nostoa

Lantion nosto ja rullaus kukkavaunulla

  • Asetu selinmakuulle polvet koukussa ja jalat kukkavaunulla.
  • Pidä käsiä kehon sivuilla.
  • Nosta lantiota ja keskity pitämään vaunu lähellä lantiota.
  • Ojenna jalkoja ja rullaa vaunua kauemmaksi, mutta pidä koko ajan lantio ylhäällä.
  • Työnnä vaunua niin pitkälle kuin voit, tuo se sitten takaisin ja toista.
  • Toistoja: Tee yhteensä 12 toistoa.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background