Näin askelkyykky korokkeelle tehdään oikein

Harjoite vahvistaa jalkojen lihaksia ja tasapainoa – apuvälineet eivät maltaita maksa!

Nainen tekee askelkyykkyä harjanvarsi kädessä

Askelkyykyt apuvälineinä keittiöjakkara ja harjanvarsi

  • Astu vasemmalla jalalla porrasjakkaran alemmalle askelmalle. Vie oikea jalka noin metrin päähän jakkarasta.
  • Pidä harjanvartta suorin käsin edessäsi.
  • Tasapainoilua voi auttaa tukemalla harjanvarren lattiaan, jos muuten on liian hankala pysytellä pystyssä.
  • Koukista oikeaa jalkaa niin, että polvi laskeutuu kohti lattiaa. Pidä polvi ja jalkaterä samassa linjassa.
  • Laskeudu niin kyykkyyn kuin kykenet ja ponnista sitten oikealla jalalla ylös.
  • Toistoja: Tee 12 kyykkyä kummallakin jalalla.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background