Näin tasapainoharjoite tehdään oikein

Harjan kanssa tasapainoilu vahvistaa pakaroita ja parantaa tasapainoa.

Nainen tasapainoilee harjan kanssa

Tasapainoharjoite harjan kanssa

  • Tartu harjanvarteen hartioita leveämmällä otteella ja ojenna kädet pään päälle.
  • Nosta vasen polvi eteen 90 asteen kulmaan.
  • Vie sitten vasenta jalkaa taakse ja koukista samalla oikeaa polvea. Nojaa eteenpäin ja kosketa harjanvarrella oikeaa nilkkaa.
  • Taivuta tukijalkaa reilusti, jotta yltäisit nilkkaan. Palaa sitten takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 10 toistoa molemmilla jaloilla.

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background