Näin käsien ja jalkojen nostot tehdään oikein

Keskivartalon vahvistamiseen ei todellakaan tarvita kalliita liikuntavälineitä!

Nainen makaa selällään ja nostaa jalkaa suorana ylös

Käsien ja jalkojen nostot harjanvarren kanssa

  • Käy selinmakuulle ja pidä harjanvartta pään päällä ojennetuin käsin.
  • Ojenna myös jalat suoriksi kohti kattoa.
  • Laske toista jalkaa kohti lattiaa samalla, kun lasket harjanvartta pään taakse.
  • Laske jalka ja kädet muutaman sentin päähän lattiasta ja tuo ne sitten takaisin ylös.
  • Kohota vielä lopuksi hiukan ylävartaloa ja tuo harjanvartta kohti jalkoja.
  • Toista liike, mutta laske toinen jalka alas.
  • Toistoja: Tee 7 toistoa molemmilla jaloilla.

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background