Näin hyppykyykky ja askelnousu tehdään oikein

Vahvista pakaroita reisiä hyppykyykyillä ja askelnousuilla – katso ohjeet täältä.

Nainen hyppää ja askeltaa jakkaralle

Hyppykyykky ja askelnousu

  • Seiso noin puolen metrin päässä jakkarasta jalat hartioiden leveydellä.
  • Laske peppua alas koukistamalla polvia ja hypähdä sitten korkealle ilmaan.
  • Laskeudu hypystä joustavin polvin ja valmistaudu hyppäämään heti uudelleen.
  • Hyppää ensin 5 kertaa ja nouse sitten 4 kertaa jakkaran korkeimmalle askelmalle.
  • Toistoja: 4 sarjaa.

Katso harjoite videolta:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background