Näin hyppykyykky ja askelnousu tehdään oikein

Vahvista pakaroita reisiä hyppykyykyillä ja askelnousuilla – katso ohjeet täältä.

Nainen hyppää ja askeltaa jakkaralle

Hyppykyykky ja askelnousu

  • Seiso noin puolen metrin päässä jakkarasta jalat hartioiden leveydellä.
  • Laske peppua alas koukistamalla polvia ja hypähdä sitten korkealle ilmaan.
  • Laskeudu hypystä joustavin polvin ja valmistaudu hyppäämään heti uudelleen.
  • Hyppää ensin 5 kertaa ja nouse sitten 4 kertaa jakkaran korkeimmalle askelmalle.
  • Toistoja: 4 sarjaa.

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background