4 viikon kuluttua jaksat tehdä 100 punnerrusta!

Tämä artikkeli on sinulle, joka haluat kiinteät käsivarret. Näillä opeilla jaksat neljän viikon kuluttua tehdä 100 punnerrusta vaikka nyt ei menisi yhtäkään!

punnerrusta

Sata etunojapunnerrusta! Se on mahdollista!

Treeniohjelmaa noudattamalla voit neljän viikon kuluttua esitellä sutjakkoja käsivarsiasi ja kertoa tai peräti näyttää, että sadan punnerruksen tekeminen todella onnistuu. Treenin voi aloittaa ilman aiempaa kokemusta.

Punnerrus sujuu kaikilta

KUNTO PLUS -lehden etunojapunnerrusten ohjelma on suunniteltu kaikille sopivaksi. Tee punnerrukset voimiesi mukaan lattialla, penkkiin, pöytään tai seinään nojaten.

Epätoivoon ei kannata vajota, vaikka kädet tärisevät jo enimmäisen punnerruksen jälkeen, sillä liikettä voi onneksi helpottaa. Tee lattialla vain niin monta toistoa kuin jaksat, niin saat selville, millä tavalla kannattaa treenata seuravat neljä viikkoa. Sadan punnerruksen haamurajan jälkeen voit harkita seuraavaa tasoa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background