4 viikon kuluttua jaksat tehdä 100 punnerrusta!

Tämä artikkeli on sinulle, joka haluat kiinteät käsivarret. Näillä opeilla jaksat neljän viikon kuluttua tehdä 100 punnerrusta vaikka nyt ei menisi yhtäkään!

punnerrusta

Sata etunojapunnerrusta! Se on mahdollista!

Treeniohjelmaa noudattamalla voit neljän viikon kuluttua esitellä sutjakkoja käsivarsiasi ja kertoa tai peräti näyttää, että sadan punnerruksen tekeminen todella onnistuu. Treenin voi aloittaa ilman aiempaa kokemusta.

Punnerrus sujuu kaikilta

KUNTO PLUS -lehden etunojapunnerrusten ohjelma on suunniteltu kaikille sopivaksi. Tee punnerrukset voimiesi mukaan lattialla, penkkiin, pöytään tai seinään nojaten.

Epätoivoon ei kannata vajota, vaikka kädet tärisevät jo enimmäisen punnerruksen jälkeen, sillä liikettä voi onneksi helpottaa. Tee lattialla vain niin monta toistoa kuin jaksat, niin saat selville, millä tavalla kannattaa treenata seuravat neljä viikkoa. Sadan punnerruksen haamurajan jälkeen voit harkita seuraavaa tasoa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background