Taka-askelkyykky ja vartalon kierto

  • Seiso leveässä haara-asennossa kädet yhdessä rinnalla. Jännitä vatsalihaksia koko harjoitteen ajan.
  • Astu sisäänhengityksellä askel taakse. Laskeudu uloshengityksellä mahdollisimman alas kiertäen ylävartaloa vastakkaiseen suuntaan. Palaa alkuasentoon sisäänhengityksellä.
  • Toista vastakkaiselle puolelle.

Vaikutus

  • Reidet, pohkeet, pakarat ja vatsa + syke ylös.

Katso video

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background