Taka-askelkyykky ja vartalon kierto

  • Seiso leveässä haara-asennossa kädet yhdessä rinnalla. Jännitä vatsalihaksia koko harjoitteen ajan.
  • Astu sisäänhengityksellä askel taakse. Laskeudu uloshengityksellä mahdollisimman alas kiertäen ylävartaloa vastakkaiseen suuntaan. Palaa alkuasentoon sisäänhengityksellä.
  • Toista vastakkaiselle puolelle.

Vaikutus

  • Reidet, pohkeet, pakarat ja vatsa + syke ylös.

Katso video

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background