Dynaaminen ylälankku - voimaa koko keholle

Energiankulutusta edistävä kokonaisvaltainen dynaaminen lankkuharjoite voimistaa koko kehoa.

Dynaaminen ylälankku - voimaa koko keholle

  • Ojentaudu lankkuun suorille käsiversille kämmenien ja päkiöiden varaan. Jännitä vatsalihakset, pidä selkä suorana ja katse alustassa.
  • Vie alavartalo taakse. Pidä kämmenet paikoillaan alustassa. Palaa alkuasentoon ja toista liike.
  • Tee liikesarja mahdollisimman hallitusti.
  • Tärkeää: Jännitä vatsalihaksia koko harjoitteen ajan, älä päästä selkää notkolle.

Vaikutus

  • Koko keho.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background