Lankku punnertaen

  • Asettaudu lankkuasentoon kyynärvarsien varaan. Jännitä vatsaa, suorista selkä ja katso suoraan alaspäin lattiaan.
  • Nouse lankkuasennosta etunojapunnerrukseen. Aloita kohottamalla toinen kyynärpää ilmaan ja painamalla kämmen lattiaan ja toista sama toisella kädellä ja punnerra suorille käsivarsille.
  • Laskeudu takaisin kyynärvarsien varaan laskemalla ensin toinen kyynärvarsi alas ja sitten toinen.
  • Toista toinen käsi ensimmäisenä.
  • Tärkeää: Pysyttele koko ajan päkiöiden varassa vatsa tiukkana ja selkä suorana. Vältät niskakivut, kun pidat katsen alustassa.

Vaikutus

  • Käsivarsien ojentajat (allit) ja vatsalihakset.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background