Lankku punnertaen

  • Asettaudu lankkuasentoon kyynärvarsien varaan. Jännitä vatsaa, suorista selkä ja katso suoraan alaspäin lattiaan.
  • Nouse lankkuasennosta etunojapunnerrukseen. Aloita kohottamalla toinen kyynärpää ilmaan ja painamalla kämmen lattiaan ja toista sama toisella kädellä ja punnerra suorille käsivarsille.
  • Laskeudu takaisin kyynärvarsien varaan laskemalla ensin toinen kyynärvarsi alas ja sitten toinen.
  • Toista toinen käsi ensimmäisenä.
  • Tärkeää: Pysyttele koko ajan päkiöiden varassa vatsa tiukkana ja selkä suorana. Vältät niskakivut, kun pidat katsen alustassa.

Vaikutus

  • Käsivarsien ojentajat (allit) ja vatsalihakset.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background