Hämähäkkikävely ja jalkojen nostot

Kauniit käsivarret ja kiinteä keho.

Hämähäkkikävely

  • Istu lattialle ja nouse käsien ja jalkojen varaan kämmenet eteenpäin.
  • Kävele eteen ja taakse 30 sekuntia niin nopeasti kuin voit ja tee jalannostot suunnanvaihdoksessa.

Vaikutus

  • Treeni notkistaa varsinkin jäykkää lantiota ja kiinteyttää olkavarsia sekä vahvistaa selkä- ja vatsalihaksia.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background