Hämähäkkikävely ja jalkojen nostot

Kauniit käsivarret ja kiinteä keho.

Hämähäkkikävely

  • Istu lattialle ja nouse käsien ja jalkojen varaan kämmenet eteenpäin.
  • Kävele eteen ja taakse 30 sekuntia niin nopeasti kuin voit ja tee jalannostot suunnanvaihdoksessa.

Vaikutus

  • Treeni notkistaa varsinkin jäykkää lantiota ja kiinteyttää olkavarsia sekä vahvistaa selkä- ja vatsalihaksia.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background