Lankku lantiota kiertäen

Lankku lantiota kiertäen vahvistaa koko vartaloa ja varsinkin vartalon tukilihaksia.

Lankku lantiota kiertäen

  • Ojentaudu lankkuasentoon kyynärvarsien ja päkiöiden varaan.
  • Kierrä lantiota uloshengityksen aikana. Palaa lankkuun sisäänhengityksellä. Toista toiselle puolelle.
  • Tärkeää: Jännitä koko ajan vatsalihaksia ja pidä lantio samassa linjassa selän kanssa. Älä nosta peppua.

Vaikutus

  • Koko keho, erityisesti vinot vatsalihakset.

**Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background