Lankku lantiota kiertäen

Lankku lantiota kiertäen vahvistaa koko vartaloa ja varsinkin vartalon tukilihaksia.

Lankku lantiota kiertäen

  • Ojentaudu lankkuasentoon kyynärvarsien ja päkiöiden varaan.
  • Kierrä lantiota uloshengityksen aikana. Palaa lankkuun sisäänhengityksellä. Toista toiselle puolelle.
  • Tärkeää: Jännitä koko ajan vatsalihaksia ja pidä lantio samassa linjassa selän kanssa. Älä nosta peppua.

Vaikutus

  • Koko keho, erityisesti vinot vatsalihakset.

**Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background