Askelkyykkykävely

Jalkojen lihaksia vahvistamalla juoksija voi paitsi saada lisää vauhtia lenkeille myös ehkäistä vammoja.

Nainen askelkyykkykävelee ulkona

Askelkyykkykävely

  • Seiso reunakivellä paino oikealla jalalla.
  • Astu vasemmalla jalalla pitkä askel eteenpäin niin, että etummainen polvi laskeutuu suoraan kulmaan (pidä polvi varpaiden takana) ja takimmainen polvi miltei koskettaa maata.
  • Ponnista sitten ylös ja ota pitkä askel eteenpäin oikealla jalalla.
  • Toistoja: yhteensä 20 askelta

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background