Yhden jalan reunakyykky

Yhden jalan rotvallikyykky vahvistaa jalkoja ja antaa lisäpuhtia juoksuun.

Nainen treenaa katukiveyksen reunalla

Yhden jalan reunakyykky

  • Asetu seisomaan reunakiven suuntaisesti vasen jalka reunakivellä ja oikea jalka reunakiven ulkopuolella. Paino on vasemmalla jalalla, oikea jalka ei kosketa maata.
  • Koukista vasenta polvea ja ojenna oikeaa jalkaa eteen suoraksi. Koukista oikea nilkka.
  • Kyykkää vasemman jalan varassa niin, että oikea kantapää koskettaa kevyesti maata. Nouse sitten takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 15 molemmilla jaloilla (ensin 15 yhdellä jalalla ja vielä 15 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background