Yhden jalan reunakyykky

Yhden jalan rotvallikyykky vahvistaa jalkoja ja antaa lisäpuhtia juoksuun.

Nainen treenaa katukiveyksen reunalla

Yhden jalan reunakyykky

  • Asetu seisomaan reunakiven suuntaisesti vasen jalka reunakivellä ja oikea jalka reunakiven ulkopuolella. Paino on vasemmalla jalalla, oikea jalka ei kosketa maata.
  • Koukista vasenta polvea ja ojenna oikeaa jalkaa eteen suoraksi. Koukista oikea nilkka.
  • Kyykkää vasemman jalan varassa niin, että oikea kantapää koskettaa kevyesti maata. Nouse sitten takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 15 molemmilla jaloilla (ensin 15 yhdellä jalalla ja vielä 15 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background