Kurotus eteen yhden jalan varassa

Nosta sykettä ja vahvista lihaksia yhden jalan kurotuksella - samalla voit hankkia lisää kilometrejä tuleville lenkeille.

Nainen treenaa ulkona

Kurotus eteen yhden jalan varassa

  • Seiso reunakivellä paino vasemmalla jalalla ja nosta oikea jalka irti maasta.
  • Koukista vasenta polvea, nojaa eteenpäin ja kosketa maata oikealla kädellä.
  • Pidä tukijalka tukevasti maassa liikkeen aikana äläkä päästä kantapäätä nousemaan ilmaan. Ponnista tukijalalla takaisin seisomaan heti, kun olet koskettanut kädellä maata.
  • Toistoja: 20 (ensin 10 yhdellä jalalla ja sitten toiset 10 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background