Kurotus eteen yhden jalan varassa

Nosta sykettä ja vahvista lihaksia yhden jalan kurotuksella - samalla voit hankkia lisää kilometrejä tuleville lenkeille.

Nainen treenaa ulkona

Kurotus eteen yhden jalan varassa

  • Seiso reunakivellä paino vasemmalla jalalla ja nosta oikea jalka irti maasta.
  • Koukista vasenta polvea, nojaa eteenpäin ja kosketa maata oikealla kädellä.
  • Pidä tukijalka tukevasti maassa liikkeen aikana äläkä päästä kantapäätä nousemaan ilmaan. Ponnista tukijalalla takaisin seisomaan heti, kun olet koskettanut kädellä maata.
  • Toistoja: 20 (ensin 10 yhdellä jalalla ja sitten toiset 10 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background