Varpaille nousu

Varpaille nousut vahvistavat etenkin pohkeita ja tukevat näin juoksuharjoittelua.

Nainen treenaa pohkeita reunakiveyksellä

Varpaille nousu

  • Asetu kiveyksen reunalle vasemman päkiän varaan ja nosta oikeaa polvea hieman niin, että oikea jalka ei kosketa maata. Laske vasenta kantapäätä alaspäin.
  • Nouse sitten vasemmalla jalalla varpaille ja laskeudu takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 15 molemmilla jaloilla (ensin 15 yhdellä jalalla ja sitten 15 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background