Varpaille nousu

Varpaille nousut vahvistavat etenkin pohkeita ja tukevat näin juoksuharjoittelua.

Nainen treenaa pohkeita reunakiveyksellä

Varpaille nousu

  • Asetu kiveyksen reunalle vasemman päkiän varaan ja nosta oikeaa polvea hieman niin, että oikea jalka ei kosketa maata. Laske vasenta kantapäätä alaspäin.
  • Nouse sitten vasemmalla jalalla varpaille ja laskeudu takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 15 molemmilla jaloilla (ensin 15 yhdellä jalalla ja sitten 15 toisella jalalla)

Katso ohjevideo:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background