8 kuntoa kohottavaa harjoitusta

Kun aloitat ohjelman loman jälkeen levänneenä, kuntosi lähtee kohisten kasvuun ja saat samalla uutta energiaa arkeen.

Yhdistä tehoharjoitukset 6 viikon juoksuohjelmaan, niin kunto kasvaa kohisten!

8 harjoitetta + juoksuohjelmat sekä vasta-alkajille että harjaantuneille kuntoilijoille. Nyt on paras aika aloittaa!

Lataa täältä:

Juoksuohjelma on tarjolla täällä

Treenaa näin

  • 3 harjoituskertaa viikossa aloitustasosta riippumatta
  • 6 harjoitusta per viikko: 3 x lihastreeni + 3 x juoksu.
  • Kuntoilun aloittava voi noudattaa vasta-alkajan ohjelmaa vähemmillä toistoilla ja kävelemällä välillä juoksulenkeillä.
  • Pidä viikossa kaksi täyttä lepopäivää, niin keho ehtii palautua harjoittelun rasituksista. Pidä viikossa myös vähintään yksi päivä, jona treenaat sekä lihaksia että juokset.
  • Tee lihaskuntoharjoituksia juoksulenkillä vaikkapa penkin, kannon tai suuren kiven kohdalla. Voit toki tehdä lihastreenin kotona ennen lenkkiä tai sen jälkeen.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background