Tällaista on tabata-treeni

Tabata-treenin tosi rankka intervalliosuus kestää vain 14 minuuttia.

LÄMMITTELY: 10 MINUUTTIA

Lämmittele 10 liikkeellä. Lämmittely on tärkeää, jotta lihakset kestävät rankan treenin ilman vammoja. Tee jokaista lämmittelyliikettä 30 sekuntia ja käy sitten liikkeet läpi vielä toiseen kertaan.

TABATA: 14 MINUUTTIA

20 sekunnin intervalleja täydellä teholla + 10 sekunnin tauot. Toista kolmen harjoitteen sarja 8 kertaa. Yhteen harjoitukseen kuluu 4 minuuttia. Pidä minuutin tauko ja jatka seuraavaan harjoitukseen.

LOPPUVERRYTTELY: 6 MINUUTTIA

Anna sykkeen tasaantua. Hölkkää paikallaan tai venyttele kuusi minuuttia.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background