Tällaista on tabata-treeni

Tabata-treenin tosi rankka intervalliosuus kestää vain 14 minuuttia.

Tällaista on tabata-treeni

LÄMMITTELY: 10 MINUUTTIA

Lämmittele 10 liikkeellä. Lämmittely on tärkeää, jotta lihakset kestävät rankan treenin ilman vammoja. Tee jokaista lämmittelyliikettä 30 sekuntia ja käy sitten liikkeet läpi vielä toiseen kertaan.

TABATA: 14 MINUUTTIA

20 sekunnin intervalleja täydellä teholla + 10 sekunnin tauot. Toista kolmen harjoitteen sarja 8 kertaa. Yhteen harjoitukseen kuluu 4 minuuttia. Pidä minuutin tauko ja jatka seuraavaan harjoitukseen.

LOPPUVERRYTTELY: 6 MINUUTTIA

Anna sykkeen tasaantua. Hölkkää paikallaan tai venyttele kuusi minuuttia.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background