Supertehokas päkiäkyykky

Vahvista jalkojasi päkiöiden varassa tehtävillä kyykyillä – voit huomata vaikutuksen pian lenkillä.

Nainen kyykkää katukiveyksen reunalla

Päkiäkyykky

  • Seiso leveässä haara-asennossa päkiöiden varassa kantapäät kadun reunakivellä.
  • Pidä ylävartalo koko ajan pystysuorassa ja vedä lapaluita yhteen niin, että rintakehä työntyy hieman eteenpäin.
  • Kyykkää niin matalalle kuin kykenet – mielellään polvien tasoa alemmaksi. Ponnista ylöspäin paino kantapäillä ja nouse takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 12

Katso ohjevideo:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background