Supertehokas päkiäkyykky

Vahvista jalkojasi päkiöiden varassa tehtävillä kyykyillä – voit huomata vaikutuksen pian lenkillä.

Nainen kyykkää katukiveyksen reunalla

Päkiäkyykky

  • Seiso leveässä haara-asennossa päkiöiden varassa kantapäät kadun reunakivellä.
  • Pidä ylävartalo koko ajan pystysuorassa ja vedä lapaluita yhteen niin, että rintakehä työntyy hieman eteenpäin.
  • Kyykkää niin matalalle kuin kykenet – mielellään polvien tasoa alemmaksi. Ponnista ylöspäin paino kantapäillä ja nouse takaisin alkuasentoon.
  • Toistoja: 12

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background