Parsakaali

Syöpää ehkäisevää sulforafaania.

Syöpäriskiä alentavia ruoka-aineita etsittäessä suurimmat toiveet kohdistuvat parsakaaliin.

Parsakaali sisältää samoja syöpäsolujen kasvua hillitseviä aineita kuin muutkin kaalit, minkä lisäksi myös lisäksi sen foolihappopitoisuus on vaikuttava. Foolihappo ehkäisee sydänsairauksia ja rintasyöpää.

Parsakaalin C-vitamiinipitoisuuskin on huippuluokkaa, ja päivän saantisuositus täyttyy jo 50 gramman parsakaaliannoksesta.

Käyttövinkkejä

Raasta parsakaali muruiksi ja sekoita se jogurttiin tai kevytkermaviiliin kastikkeeksi.

Mausta parsakaali valkosipulilla. Lisää joukkoon parapähkinöitä, joiden sisältämä seleeni vahvistaa parsakaalin vaikutusta – laboratorio-oloissa jopa kymmenkertaiseksi!

Oletko jo kokeillut parsakaali-pekoni-fetasalaattiamme? Superhyvää ja superterveellistä!

LUE MYÖS: Lehtikaali – terveellisempää kasvista saa hakea

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background