7 sorttia meloneita

Meloneita ei voi kyllin ylistää: ne ovt makeita mutta vähäkalorisia ja erittäin vitamiinipitoisia.

Mehukkaista meloneista saa täydennystä elimistön neste-, vitamiini- ja kivennäisainevarastoille. Meloni pelastaa myös silloin, kun tekee mieli makeaa, muttei kaloreita. Kokeile ja löydä suosikkisi!

Todelliset terveyspommit

  • Melonit ovat vesipitoista syötävää – jopa 95 % painosta voi olla nestettä. Siksi melonit toimivat hyvin myös janonsammuttajina.
  • Melonit sisältävät niukasti energiaa. Niiden sokeripitoisuus on tyypillisesti n. 3 g/100 g. Esimerkiksi ananaksessa ja banaanissa sokeria on n. 15 g/ 100 g.
  • Melonit sisältävät C-vitamiinia, joka edistää raudan imeytymistä. Lisäksi C-vitamiini osallistuu immuunipuolustuksen toimintaan ja edistää haavojen paranemista.
  • Useimmat melonit sisältävät myös runsaasti kaliumia. Kalium on tärkeä verenpainetta säätelevä kivennäisaine varsinkin paljon suolaa käyttävälle.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background