Stressi pois pienellä sillalla.

Tämä on toinen 10 minuutin stressiä lievittävän iltajoogan harjoituksista. Parhaiten stressiä lievittävä vaikutus tehoaa, kun pidät joogatuokion illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Harjoituksen jälkeen olo on hyvä kuin hieronnan jälkeen. Kokeile jo tänä iltana!

Stressiä lievittävä helppo joogaharjoitus.

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle joogamatolle tai liukumattomalle jumppamatolle. Käsivarret lepäävät vartalon sivuilla kämmenet ylöspäin. Tunne vartalosi paino alustalla. Sulje silmäsi hetkeksi.
  • Vedä polvet koukkuun jalkapohjat lattiassa.
  • Paina jalkapohjat ja käsivarret kevyesti alustaan ja nosta selkä ja pakarat alustasta. Nosta erityisesti rintakehää ylös ja eteen. Jännitä reisilihakset. Pidä jalat suorassa linjassa lantion kanssa – älä levitä polvia sivuille.
  • Jännitä koko ajan vatsalihaksiasi kevyesti. Kuvittele vetäväsi kantapäitä vartalon alle.
  • Voit halutessasi vetää lapaluitasi lähemmäs toisiaan ja viedä sormet ristiin selän takana.
  • Pysyttele asennossa puolesta minuutista minuuttiin ja hengittele samalla syvään ja rauhallisesti. Palaa selinmakuulle rullaamalla selkä rauhallisesti nikama nikamalta alas.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background