Stressi pois pienellä sillalla.

Tämä on toinen 10 minuutin stressiä lievittävän iltajoogan harjoituksista. Parhaiten stressiä lievittävä vaikutus tehoaa, kun pidät joogatuokion illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Harjoituksen jälkeen olo on hyvä kuin hieronnan jälkeen. Kokeile jo tänä iltana!

Stressiä lievittävä helppo joogaharjoitus.

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle joogamatolle tai liukumattomalle jumppamatolle. Käsivarret lepäävät vartalon sivuilla kämmenet ylöspäin. Tunne vartalosi paino alustalla. Sulje silmäsi hetkeksi.
  • Vedä polvet koukkuun jalkapohjat lattiassa.
  • Paina jalkapohjat ja käsivarret kevyesti alustaan ja nosta selkä ja pakarat alustasta. Nosta erityisesti rintakehää ylös ja eteen. Jännitä reisilihakset. Pidä jalat suorassa linjassa lantion kanssa – älä levitä polvia sivuille.
  • Jännitä koko ajan vatsalihaksiasi kevyesti. Kuvittele vetäväsi kantapäitä vartalon alle.
  • Voit halutessasi vetää lapaluitasi lähemmäs toisiaan ja viedä sormet ristiin selän takana.
  • Pysyttele asennossa puolesta minuutista minuuttiin ja hengittele samalla syvään ja rauhallisesti. Palaa selinmakuulle rullaamalla selkä rauhallisesti nikama nikamalta alas.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background