Stressiä lievittävä helppo joogaharjoitus.

Stressi pois pienellä sillalla.

Tämä on toinen 10 minuutin stressiä lievittävän iltajoogan harjoituksista. Parhaiten stressiä lievittävä vaikutus tehoaa, kun pidät joogatuokion illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Harjoituksen jälkeen olo on hyvä kuin hieronnan jälkeen. Kokeile jo tänä iltana!

maanantai 6. elokuuta 2012 teksti KUNTO PLUS

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle joogamatolle tai liukumattomalle jumppamatolle. Käsivarret lepäävät vartalon sivuilla kämmenet ylöspäin. Tunne vartalosi paino alustalla. Sulje silmäsi hetkeksi.

  • Vedä polvet koukkuun jalkapohjat lattiassa.

  • Paina jalkapohjat ja käsivarret kevyesti alustaan ja nosta selkä ja pakarat alustasta. Nosta erityisesti rintakehää ylös ja eteen. Jännitä reisilihakset. Pidä jalat suorassa linjassa lantion kanssa – älä levitä polvia sivuille.

  • Jännitä koko ajan vatsalihaksiasi kevyesti. Kuvittele vetäväsi kantapäitä vartalon alle.

  • Voit halutessasi vetää lapaluitasi lähemmäs toisiaan ja viedä sormet ristiin selän takana.

  • Pysyttele asennossa puolesta minuutista minuuttiin ja hengittele samalla syvään ja rauhallisesti. Palaa selinmakuulle rullaamalla selkä rauhallisesti nikama nikamalta alas.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee