Kyykky-puolikyykky-kyykky

Fatburner specialin loppuvaiheessa kyykkyjen pitäisi sujua jo niin sutjakkaasti, että tehoa kasvatetaan tekemällä kaksi ja puoli kyykkyä kerralla.

Harjoite

  • Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät ulospäin.
  • Laskeudu mahdollisimman syvään kyykkyyn pitäen ylävartalo suorana.
  • Nouse paino kantapäillä puolikyykkyyn ja laskeudu uudestaan syvään kyykkyyn.
  • Palaa alkuasentoon.
  • TÄRKEÄÄ: Kantapäiden varassa ponnistaminen panee pakaralihakset töihin.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background