Kyykky-puolikyykky-kyykky

Fatburner specialin loppuvaiheessa kyykkyjen pitäisi sujua jo niin sutjakkaasti, että tehoa kasvatetaan tekemällä kaksi ja puoli kyykkyä kerralla.

Harjoite

  • Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät ulospäin.
  • Laskeudu mahdollisimman syvään kyykkyyn pitäen ylävartalo suorana.
  • Nouse paino kantapäillä puolikyykkyyn ja laskeudu uudestaan syvään kyykkyyn.
  • Palaa alkuasentoon.
  • TÄRKEÄÄ: Kantapäiden varassa ponnistaminen panee pakaralihakset töihin.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background