Harjoite

  • Asetu punnerrusasentoon käsivarret suorina suunnilleen hartioiden leveydellä kämmenten ja päkiöiden varassa, vartalo suorana ja niska selän jatkeena. Jos et jaksa tehdä etunojapunnerruksia tasaisella alustalla, käytä käsien alla sopivaa koroketta.
  • Älä päästä peppua laskemaan alas äläkä työnnä sitä punnertaessa ylös.
  • Laskeudu käsien varassa niin alas, että rinta melkein koskettaa alustaan.
  • Palaa alkuasentoon ojentamalla käsivarret suoriksi.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background