Harjoite

  • Istu lattialle nilkat ristissä, kädet yhdessä ja nosta jalat irti alustasta. Pidä koko liikesarjan ajan jalat koholla ja selkä ryhdissä.
  • Vie käsiä ja ylävartaloa puolelta toiselle niin pitkälle kuin pystyt.
  • Kun olet tehnyt kierron kerran kummallekin puolelle, nosta kädet rinnalle, ojenna jalat ja nojaa ylävartaloa hiukan taaksepäin.
  • Palaa alkuasentoon. Toista.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background