Harjoite

  • Istu lattialle nilkat ristissä, kädet yhdessä ja nosta jalat irti alustasta. Pidä koko liikesarjan ajan jalat koholla ja selkä ryhdissä.
  • Vie käsiä ja ylävartaloa puolelta toiselle niin pitkälle kuin pystyt.
  • Kun olet tehnyt kierron kerran kummallekin puolelle, nosta kädet rinnalle, ojenna jalat ja nojaa ylävartaloa hiukan taaksepäin.
  • Palaa alkuasentoon. Toista.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background