Harjoite

  • Seiso ryhdikkäänä yhdellä jalalla. Pidä polvi hieman koukussa koko liikesarjan ajan.
  • Koukista polvea ja vie kädet lattiaan. Etene käsiä siirtelemällä punnerrusasentoon.
  • "Kävele käsillä" takaisin ja nouse seisaalleen polvi hieman koukussa.
  • Käytä kaikkia jalkalihaksia ylösnousemiseen. Toista toisella jalalla.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background