Kuitu ja ruuansulatus

Kuka tarvitsee kuitulisää?

Kuitu edistää suolen toimintaa sekä auttaa korjaamaan kolesterolitasoja ja pitämään verensokerin tasaisena. Jos kuitua ei saada riittävästi, kuituvalmisteet, kuten leseet, pellavansiemenrouhe ja psyllium, voivat auttaa.

Paljonko kuitua pitää syödä?

Kuidun päivittäinen saantisuositus on vähintään 25–35 grammaa. Tarkista valmisteen annostelu pakkauksesta.

Mistä ruuista saa kuitua?

Kuitua saa runsaasti täysjyvätuotteista, kasviksista ja siemenistä. Herkkävatsaisellekin sopii yleensä kaura.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background