• Käy nelinkontin polvien ja kyynärvarsien varaan. Nosta toinen jalka koukussa, nilkka ojennettuna mahdollisimman pitkälle selän päälle.
  • Pidä vatsalihakset jännitettyinä ja selkä suorana.
  • Laske jalka alas vieden se toisen jalan pohkeen yli.
  • Toista 5 kertaa. Hengitä ulos jalkaa nostaessa ja sisään sitä laskiessa.
  • Tee 5. jalan nostokerralla 5 pientä joustoa eteenpäin - yritä yltää itseäsi takaraivoon.
  • Jatka 1 minuutti ja vaihda jalkaa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background