• Käy nelinkontin polvien ja kyynärvarsien varaan. Nosta toinen jalka koukussa, nilkka ojennettuna mahdollisimman pitkälle selän päälle.
  • Pidä vatsalihakset jännitettyinä ja selkä suorana.
  • Laske jalka alas vieden se toisen jalan pohkeen yli.
  • Toista 5 kertaa. Hengitä ulos jalkaa nostaessa ja sisään sitä laskiessa.
  • Tee 5. jalan nostokerralla 5 pientä joustoa eteenpäin - yritä yltää itseäsi takaraivoon.
  • Jatka 1 minuutti ja vaihda jalkaa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background