Vatsalihasharjoite 1: ylävartalon kierto istuallaan

Vatsalihakset hereille helpoilla mutta hapottavilla kierroilla!

Nainen tekee vatsatreeniä rannalla

VATSALIHASHARJOITE 1: Helpon näköinen harjoite panee vatsalihakset tehokkaasti töihin.

© Stig Rasmussen
  • Istu polvet koukistettuina ja jalkapohjat alustaa vasten. Pidä polvet yhdessä, ojenna selkä suoraksi ja ojenna käsivarret suoriksi eteen.
  • Aktivoi vatsalihakset ja rentouta hartiat.

  • Koukista uloshengityksellä toinen käsi ja vie kyynärpää taakse alustaan. Pidä toinen käsi ojennettuna eteen.

  • Kierrä liikkeen aikana ylävartaloasi niin pitkälle kuin pystyt niin, että jalat pysyvät paikoillaan. Liike muistuttaa jousipyssyn jännittämistä.
  • Palaa sisäänhengityksellä alkuasentoon ja toista toiselle puolelle.
  • Tee harjoitetta 1 minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan vatsalihasharjoitteeseen.

Katso harjoite alta videolta.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background