• Asetu nelinkontin kyynärvarsien varaan. Kohota toinen jalka ja nilkka koukussa ilmaan. Jännitä vatsalihakset ja ojenna selkä suoraksi.
  • Nosta jalka uloshengityksen aikana niin ylös kuin pystyt notkistamatta selkää.
  • Jännitä koko ajan pakaroita ja takareisiä. Tee viisi laajaa nostoa ja viisi pienempää joustoa.
  • Jatka minuutin ajan ja vaihda sitten jalkaa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background