Kestävyysharjoite 1: haarahyppy ristiin

Syke ylös yksinkertaisen tehokkailla haarahypyillä!

Nainen treenaa rannalla

KESTÄVYYSHARJOITE 1 Hyppää entistä kovempaan kuntoon!

© Stig Rasmussen
  • Seiso selkä suorana ja jännitä kevyesti vatsalihaksia niin, että keskivartalon tuki aktivoituu. Vie kädet ristiin vartalon edessä niin, että oikea käsi tulee vasemman eteen. Vie samoin jalat ristiin niin, että oikea jalka tulee vasemman eteen.
  • Hyppää haara-asentoon ja ojenna kädet yläviistoon sivuille.
  • Hyppää kädet ja jalat toiseen suuntaan ristiin. Jatka hyppyjä vuorotellen eri puolille ristiin rivakkaan tahtiin.
  • Hengitä rauhallisesti!
  • Tee harjoitetta yhden minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan kestävyysharjoitteeseen.

Katso harjoite videolta alta.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background