Vatsalihasharjoite 3: nyrkkeily istuallaan

Pidä vatsalihakset jännitettyinä ja iske nyrkeillä kovaa, niin koko vatsa saa tehotreenin.

Nainen tekee vatsalihasharjoitetta rannalla

VATSALIHASHARJOITE 3: Nyrkkeile vatsalihakset vahvoiksi.

© Stig Rasmussen
  • Istuudu jalat koukussa edessäsi. Pyöristä alaselkää ja nojaa hiukan taaksepäin niin, että vatsalihakset jännittyvät. Pidä hartiat alhaalla ja niska rentona.
  • Varjonyrkkeile sivulta toiselle. Iske suoria voimalla ja ojenna kädet kokonaan. Hengitä ulos aina iskiessäsi.
  • Kierrä ylävartaloa mahdollisimman pitkälle ja pidä polvet paikoillaan. Jännitä vatsalihakset ja pidä ne jännitettynä koko harjoitteen ajan. Varjonyrkkeile niin nopeaan tahtiin kuin pystyt.
  • Tee harjoitetta 1 minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan vatsalihasharjoitteeseen.

Katso harjoite alta videolta.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background