• Liike lähtee sivusuuntaan. Pidä kädet suoraan ylhäällä. Ota etumaisella jalalla pitkä askel sivulle koukistaen sitä hieman.
  • Ponnista etujalka suoraksi nostaen taempi jalka maasta vieden samanaikaisesti etumaista kättä kohti maata. (Käsien päälle ei siis hypätä!)
  • Taempi jalka nousee ilmaan samanaikaisesti, kun kädet yltävät maahan. Avaa jalkoja mahdollisimman paljon.
  • Lähtiessä takimmaisena ollut jalka tulee ensimmäisenä maahan ja sen jälkeen liikkeen alussa etumaisena ollut jalka.
  • Kokeile liikettä molempiin suuntiin, sillä jompi kumpi suunta on aina helpompi.
  • Yritä päästä vauhtiin niin, että saat tehtyä monta kärrynpyörää perätysten.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background