Nainen treenaa rannalla
Kestävyysharjoite 2:

Hyppää entistä kovempaan kuntoon!

© Stig Rasmussen

Kestävyysharjoite 2: burpee

Syke ylös burpeella!

tiistai 16. kesäkuuta 2015 teksti F. Hallqvist

  • Seiso suorana ja jännitä kevyesti vatsalihaksia niin, että keskivartalon tuki aktivoituu. Hyppää ja ojenna samalla kädet ylös.
  • Vie kämmenet alustaan ja ponnista jaloilla taakse etunojapunnerruksen yläasentoon. Laskeudu siitä suoraan vatsamakuulle ja ojenna käsivarret suoriksi eteen.
  • Paina kämmenet takaisin alustaan, ojenna kädet suoriksi ja hyppää kyykkyyn.
  • Hyppää kyykystä ylös ja ojenna samalla kädet suoriksi ylös. Jatka niin rivakasti kuin pystyt.
  • Tee harjoitetta yhden minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan harjoitteeseen.

Katso harjoite videolta alta.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee