• Seiso suorana ja jännitä kevyesti vatsalihaksia niin, että keskivartalon tuki aktivoituu. Hyppää ja ojenna samalla kädet ylös.
  • Vie kämmenet alustaan ja ponnista jaloilla taakse etunojapunnerruksen yläasentoon. Laskeudu siitä suoraan vatsamakuulle ja ojenna käsivarret suoriksi eteen.
  • Paina kämmenet takaisin alustaan, ojenna kädet suoriksi ja hyppää kyykkyyn.
  • Hyppää kyykystä ylös ja ojenna samalla kädet suoriksi ylös. Jatka niin rivakasti kuin pystyt.
  • Tee harjoitetta yhden minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan harjoitteeseen.

Katso harjoite videolta alta.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background