• Seiso suorana ja jännitä kevyesti vatsalihaksia niin, että keskivartalon tuki aktivoituu. Hyppää ja ojenna samalla kädet ylös.
  • Vie kämmenet alustaan ja ponnista jaloilla taakse etunojapunnerruksen yläasentoon. Laskeudu siitä suoraan vatsamakuulle ja ojenna käsivarret suoriksi eteen.
  • Paina kämmenet takaisin alustaan, ojenna kädet suoriksi ja hyppää kyykkyyn.
  • Hyppää kyykystä ylös ja ojenna samalla kädet suoriksi ylös. Jatka niin rivakasti kuin pystyt.
  • Tee harjoitetta yhden minuutin ajan ja siirry sitten seuraavaan harjoitteeseen.

Katso harjoite videolta alta.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background