Nainen treenaa rannalla
Täydellinen lomatreeni

Näihin kolmeen tehokkaaseen ohjelmaan ei tarvita mitään välineitä, joten voit treenata missä ja milloin vain!

© Stig Rasmussen

Tehokasta treeniä ilman välineitä

3 x 20 minuuttia viikossa – jo tällä treenimäärällä saat näkyviä ja tuntuvia tuloksia ja vahvistat tehokkaasti vatsan ja pakaroiden lihaksia ja kohotat kuntoa. Parasta kaikessa on, että treeniin ei tarvita mitään välineitä.

tiistai 9. kesäkuuta 2015 teksti F. Hallqvist

3 lyhyttä mutta tehokasta treeniohjelmaa

Harjoittelu on niin intensiivistä, että kolme 20 minuutin treenikertaa viikossa riittää. Lyhyen mutta sitäkin reippaamman treenin aikana käytetään jokainen minuutti tehokkaasti. Bonuksena elimistö kuluttaa energiaa vielä pitkään treenin jälkeenkin. Anna siis palaa – lyhyestä treeni tehokas!


Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Perusperiaatteet

  • Treeniin kuuluu 3 ohjelmaa: vatsa-, pakara- ja kestävyysohjelma.
  • Kaikki 3 ohjelmaa tehdään kiertoharjoitteluna 2 kertaa viikossa. Kuhunkin ohjelmaan kuuluu 4 harjoitetta, joista jokaista tehdään 1–3 sarjaa.
  • Jokaista harjoitetta tehdään 1 minuutti, minkä jälkeen siirrytään suoraan seuraavaan harjoitteeseen.
  • 4. harjoitteen jälkeen aloitetaan tarvittaessa alusta.
  • Muista välipäivät – ne ovat tärkeitä, jotta keho ehtii palautua harjoittelusta.
Lämmittely: 

Lämmittele 5 minuuttia ennen jokaista treeniä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee