• Asetu nelinkontin polvien ja kyynärvarsien varaan. Ojenna toinen jalka taakse ja kierrä jalkaterää hiukan ulospäin. Jännitä vatsalihakset ja venytä selkä suoraksi.
  • Hengitä ulos ja kohota ojennettu jalka niin ylös kuin pystyt ilman, että selkä menee notkolle. Pidä jalka suorana ja jännitä sekä pakaraa että takareittä nostossa.
  • Tee minuutissa 5 laajaa liikettä ja 5 pienempää joustoa. Toista toisella jalalla.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background