Vatsalihasharjoite 4: Jalkojen ojennus ja vartalon kierto

Vinoille vatsalihaksille töitä jalkoja ojentamalla ja vartaloa kiertämällä.

Nainen tekee vatsalihasharjoitetta rannalla

VATSALIHASHARJOITE 4: Istuma-asennossa tehtävät harjoitteet vahvistavat vatsaa tehokkaasti.

© Stig Rasmussen
  • Istuudu alustalle jalat koukussa. Nosta jalat ilmaan. Risti kädet edessäsi ja levitä kyynärpäät sivuille, niin pysyt helpommin tasapainossa. Pidä polvet yhdessä.
  • Pyöristä alaselkää ja nojaa niin pitkälle taaksepäin, että vatsalihakset jännittyvät.
  • Hengitä ulos ja ojenna jalat kiertäen samalla ylävartaloa toiselle puolelle. Laske käsiä ja nojaa pidemmälle taakse.
  • Hengitä sisään ja palaa alkuasentoon.
  • Toista toiselle puolelle. Purista reidet yhteen ja pidä selkä vakaana.
  • Olet nyt tehnyt kaikki neljä vatsalihasharjoitetta. Jos olet kokenut treenaaja, tee perään vielä toinen ja kolmaskin kierros.

Katso harjoite alta videolta.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background