Harjoitteet

Vuorohyppy punnerrusasennossa

  • Ojentaudu punnerruksen yläasentoon hartiat kämmenien kohdalla. Vie toinen jalka käden viereen.
  • Tee vuorohyppyjä tuoden jalkoja vuorotellen käden viereen ja ojentaen toinen jalka taakse.

Vuorikiipeily

  • Asetu punnerruksen yläasentoon kämmenten ja päkiöiden varaan.
  • Vie polvi saman puolen käden viereen ja sitten takaisin alkuasentoon. Toista toiselle puolelle.
  • Jatka samaa liikettä vuorojaloin.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso molemmat harjoitteet videolta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background