Harjoitteet

Vuorohyppy punnerrusasennossa

  • Ojentaudu punnerruksen yläasentoon hartiat kämmenien kohdalla. Vie toinen jalka käden viereen.
  • Tee vuorohyppyjä tuoden jalkoja vuorotellen käden viereen ja ojentaen toinen jalka taakse.

Vuorikiipeily

  • Asetu punnerruksen yläasentoon kämmenten ja päkiöiden varaan.
  • Vie polvi saman puolen käden viereen ja sitten takaisin alkuasentoon. Toista toiselle puolelle.
  • Jatka samaa liikettä vuorojaloin.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso molemmat harjoitteet videolta

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background