Harjoitteet

Sumokyykky

  • Seiso mahdollisimman leveässä haara-asennossa jalkaterät ulospäin.
  • Kyykisty niin pitkälle alas kuin pystyt pitäen selkä suorana. Ponnista ylös paino kantapäillä.
  • Kun piano on kantapäillä, liike vaikuttaa tehokkaimmin pakaralihaksiin.

Kyykkyhyppy

  • Seiso ryhdikkäänä jalat lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Kyykisty puolikyykkyyn ja hyppää tasajalkaa ilmaan. Laskeudu joustavin polvin ja hyppää heti uudestaan.

Katso molemmat harjoitteet

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background