Harjoitteet

Leveä punnerrus

  • Asetu punnerruksen yläasentoon vartalo suorana kämmenten ja varpaiden varaan kädet mahdollisimman kaukana toisistaan. Jos asento on liian vaativa, tee helpotettuja punnerruksia polvien varassa.
  • Laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas. Pidä vartalo suorana äläkä päästä peppua nousemaan tai laskemaan vartalolinjasta.
  • Punnerra takaisin alkuasentoon.

Leveä etunojapunnerrus ja taputus

  • Ojentaudu taas samaan leveään punnerrukseen kuin harjoituksessa 2A.
  • Laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas.
  • Punnerra niin räjähtävällä voimalle ylös, että ehdit lyödä kämmenet yhteen.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background