Harjoitteet

Leveä punnerrus

  • Asetu punnerruksen yläasentoon vartalo suorana kämmenten ja varpaiden varaan kädet mahdollisimman kaukana toisistaan. Jos asento on liian vaativa, tee helpotettuja punnerruksia polvien varassa.
  • Laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas. Pidä vartalo suorana äläkä päästä peppua nousemaan tai laskemaan vartalolinjasta.
  • Punnerra takaisin alkuasentoon.

Leveä etunojapunnerrus ja taputus

  • Ojentaudu taas samaan leveään punnerrukseen kuin harjoituksessa 2A.
  • Laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas.
  • Punnerra niin räjähtävällä voimalle ylös, että ehdit lyödä kämmenet yhteen.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background