Harjoitteet

Käden nostot punnerrusasennossa

  • Asetu punnerruksen yläasentoon kämmenten ja päkiöiden varaan.
  • Nosta käsiä vuorotellen alustasta. Jännitä vatsa raudanlujaksi niin, että vartalo pysyy suorana.
  • Harjoitusta voi helpottaa hiukan pitämällä jalkoja leveällä.

Burpee-hyppy

  • Seiso suorana kädet vartalon sivuilla.
  • Asetu punnerruksen yläasentoon suorien käsivarsien ja päkiöiden varaan. Laskeudu kyynärpäitä koukistamalla ala-asentoon. Hyppää sammakkoasentoon.
  • Ponnista ilmaan, ojenna itsesi suoraksi ja läpsäytä kädet yhteen pään yläpuolella.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso molemmat harjoitteet videolta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background