Harjoite

  • Asetu selinmakuulle jalat koukussa, jalkaterät alustassa ja (redondo)pallo polvien välissä. Vie jalkaterät mahdollisimman lähelle peppua.
  • Nosta lantio ylös ja pysäytä liike yläasentoon. Purista palloa polvilla ja nosta ja laske sääriä vuorotellen.
  • Pidä polvet koko ajan samalla korkeudella, ja purista (redondo)palloa niin, ettei se putoa.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background